S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Combat - Simulatie Airsoft team regio turnhout
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 19/12/10 skirm bij asa op fort knox

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




19/12/10 skirm bij asa op fort knox Empty
BerichtOnderwerp: 19/12/10 skirm bij asa op fort knox   19/12/10 skirm bij asa op fort knox I_icon_minitimezo dec 19, 2010 9:22 pm

Hi guys!

Hier even m'n review geven van de dag.

De dag was nogal koud begonnnen, niet te verwodneren met dit weer.

Joerie en ik hebben bijna de visjes in de beek hallo gaan zeggen met de wagen ^-^

eenmaal op de skirm begon het goed. vriendelijk ontvangst en al dat erbij hoort.
Rond een uur of 10, half 11 begonnen ze te gillen dat de skirm van start zou gaan.
MAAR.... nergens een fps test te bespeuren.. normaal tijdens het spelen zeiden ze... volgens mij was de marschal die daar voor verantwoordelijk was ingevroren tot een smakeloze ijslolly Shocked
Het eerste spel was DOMINATION! zoals in Call of duty, vlaggetjes veroveren en ondertussen de blije kerstgedachte sprayen bij de enemy ploeg santa

Na een goed uur ofzo werd een speltype toegevoegd, opdracht was: Begeleid een piloot naar z'n landingszone... (beetje raar, als een piloot met een parachute ergens neerkomt, is die locatie toch z'n landingszone???) Joerie zoals altijd enorm blij om een rollespel te mogen spelen als de gevallen piloot cheers

Spel begon weer, met als missies, de call of duty vlaggen, en joerie de piloot bounce
beetje verzet gekregen, maar uiteindelijk lag onze piloot toch z'n kerstballen te bevriezen op de landingszone. Twisted Evil

Nadat deze koude ervaring voorbij was, was het lunchtijd lol!
Daarna, werden de spawnpunten verandert, maar de missies bleven hetzelfde.. toen werden we bij de geel gezet, en mocht joerie weer piloot spelen...
toen begon hetzelfde liedje weer, knal er 5 laders po leeg en die mens zegt niks... dan staat die nog als een aap dom te doen..
Dus de sfeer was snel verziekt... waarop er een aantal, zoals ook wij, vertrokken naar huis.. met kou voeten, handen, andere...dingen...

voila cheers

PS: alweer een teamkill...
Totaal: 3...
Rolling Eyes

kerstgroeten!!

Bryan/Kaname Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

19/12/10 skirm bij asa op fort knox Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19/12/10 skirm bij asa op fort knox   19/12/10 skirm bij asa op fort knox I_icon_minitimema dec 20, 2010 1:02 pm

maar toch geamuseerd hoop ik?

was er veel volk?

ik ben een beetje jaloers ma ik wou er echt ni doorrijden in die sneeuw.

ik had zaterdagavond mijn batterijen opgeladen en alles klaargezet om in de auto te laden.

mijn kleren om onder de camo aan te doen voor de warmte lage ook gereed.

's morgens om 7u opgestaan en zelfs dan nog getwijfeld om al dan niet te vertrekken.

ik had er echt goesting voor maar mijn gezond verstand heeft mij tegengehouden om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




19/12/10 skirm bij asa op fort knox Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19/12/10 skirm bij asa op fort knox   19/12/10 skirm bij asa op fort knox I_icon_minitimedi dec 21, 2010 1:52 am

Was inderdaad niet veilig om te rijden, op de terug weg bij een paal geknuffeld =S

Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





19/12/10 skirm bij asa op fort knox Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19/12/10 skirm bij asa op fort knox   19/12/10 skirm bij asa op fort knox I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
19/12/10 skirm bij asa op fort knox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» skirm bij ASA op Fort Knox
» 07/03/2010 ASA te Fort Knox
» 11/04/2010 bij ASA te koningshooikt Fort Knox
» Skirm bij T.A.G
» Skirm bij ACE

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team :: Skirms :: Meld hier de skirms :: Skirm reviews-
Ga naar: