S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Combat - Simulatie Airsoft team regio turnhout
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 joeri en zijn team

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimezo apr 29, 2012 7:33 pm

hey all

ik ga mijn eigen team oprichten, Team Airdash


dit team gaat ook skirms organiseren. maar eerst nummers opbouwen. zin om mee te doen ga dan gerust naar de website: http://team-airdash.weebly.com/index.html

have fun and see you on the battlefield

joeri en zijn team 133010675788c
Terug naar boven Ga naar beneden
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimema apr 30, 2012 10:05 am

Vermits ik op ons forum al enkele maanden van NIEMAND nog reactie kreeg ben ik ook een nieuw team opgestart.
Ik wil blijven airsoften.
Deselle kan ik ook nimeer bereiken dus wou ik ook S.A.D. niet zomaar overnemen omdat het team eigenlijk van hem is met zijn ideeen en zijn werk.
Ik weet zelf niet hoe het verder moet met S.A.D. maar zolang ik niks hoor blijft het bestaan.

Veel succes met het nieuwe team Varoc.
see you in the field
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimezo jun 03, 2012 2:44 pm

viper schreef:
Vermits ik op ons forum al enkele maanden van NIEMAND nog reactie kreeg ben ik ook een nieuw team opgestart.
Ik wil blijven airsoften.
Deselle kan ik ook nimeer bereiken dus wou ik ook S.A.D. niet zomaar overnemen omdat het team eigenlijk van hem is met zijn ideeen en zijn werk.
Ik weet zelf niet hoe het verder moet met S.A.D. maar zolang ik niks hoor blijft het bestaan.

Veel succes met het nieuwe team Varoc.
see you in the field



hey mannen sorry dat ik nu pas antwoord maar ik hebt het super druk gehad met mijn werk

viper als jij SAD wilt overnemen dat mag van mij
ik wil meer op milsim gaan en iedereen met de zelfde vest

ik wens jullie met jullie team het alle beste en als jullie advies willen hebben dan geef ik ulle dat met plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimeza sep 29, 2012 10:42 pm

Vermits Deselle mij voorgesteld heeft om het team over te nemen heb ik dus beslist om S.A.D. te laten bestaan.
Het is zonde van al het werk dat in het team gestoken is.
Ter ere van de oprichters hou ik S.A.D. staande.

Het nieuwe team dat ik mee opgericht heb blijft ook bestaan.
Ik moet alleen nog uitdokteren wat de functies van de 2 teams gaan worden.

Bij airsoft4life worden voorlopig alvast enkel mensen binnengelaten die we persoonlijk kennen.

Hier bij S.A.D mag eender wie zich aanmelden en zal hoe dan ook met open armen ontvangen worden.

Omdat Deselle beslist heeft om een niveautje hoger te gaan spelen en ver van hier woont nu , spreekt het voor zich dat teamleading geweizigd wordt.
Er zullen op het forum wel leden geschrapt worden en hier en daar komen kleine aanpassingen.
Er zijn hier een hoop mensen die ik nog nooit gezien of gehoord heb.
Ook mensen waarvan ik weet dat ze uit het team gestapt zijn ga ik uit de ledenlijst schrappen.

Zij die wensen lid te blijven krijgen tot 15-10-2012 de tijd om te reageren op dit bericht.
Er wordt dan ook wel van deze mensen verwacht dat ze in contact blijven , interesse tonen en af en toe mee gaan skirmen.

sportieve groeten en hopend op respons , Viper
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimedi okt 02, 2012 1:18 pm

Viper kan ik VIP lid worden en ik zal wel 1 keer per maand mee gaan skirmen het kriebbel om op onze ouden terreinen te spelen

als je wil hou ik wel mee het forum op orde dat is wat ik op zijn minste kan doen

jij houd de leiding van het team

heren zoals gezegt is Viper heeft de leiding van het team en ik hoop dat iedereen hier mee aan zal werken

ik heb mijn team hier ook en ik hoop dat ik eens de 3 teams samen kan krijgen voor een leuke skirm te spelen

Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimedi okt 02, 2012 8:45 pm

blij da ge er nog zijt deselle

gij hebt mij in tees wereldje binnengeholpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitimewo okt 03, 2012 8:56 am

het wereldje van airsoft is klein he
ik heb ondertussen vele nieuwe mensen leren kennen door int buitenland te spelen en er zijn er toch wel bij die SAD kennen hoor

ik ben ook blij terug wat meer tyd te hebben om op het forum te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





joeri en zijn team Empty
BerichtOnderwerp: Re: joeri en zijn team   joeri en zijn team I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
joeri en zijn team
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De regels van het team
» Team Logo Wolf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team :: S.A.D. Night Ops :: Stel je even voor-
Ga naar: