S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Combat - Simulatie Airsoft team regio turnhout
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 verslag van 11 oktober bij ASK

Ga naar beneden 
AuteurBericht
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitimezo okt 11, 2009 9:06 pm

hey mannen

hier een klein verslagje van deze dag
de morgend is slecht begonnen we zij eerst de Garnaal op gaan halen en zo naar het nieuwe terrein van ASK gereden blijkbaar stond de straat naam niet in de gps en hebben we veel tyd verloren met de weg te zoeken

het terrein opzich was groot maar ook weer niet dat ik het wou gevoel had met het terrein
maar dat kan aan mij liggen

de voor laaste missie hebben wij van S.A.D. eens laten zien wat wij kunnen we hebben een schone moef gedaan ikke specter en den Garnaal

knap werk mannen al zeg ik het zelf

en de BB's die vielen bij ons niet goed in de smaak de Garnaal had bio star in zijn magazijnen gepomt en die wouden de laaste 4 u van den dag niets meer lossen maar hebben we opgelost met onze Green Devils die wel goed werkte

Specter met zijn nieuw speeltje knap ding maar pokke zwaar om met te snipen je hebt twee man nodig om dat ding te schieten maar leuk voor te knallen

mannen vul het maar bij aan als jullie willen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
Gast
Gast




verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: Re: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitimezo okt 11, 2009 9:13 pm

Spijtig da een terrein op zo'n manier ingespeeld moe worden.
waarom van die domme capture the flagg missies doen als ge het direct goed kunt doen?
en er was te weinig man naar mijn goesting.

Door die bb's heb ik een hele tijd gemist. Maar nu is die kwestie met constant herladen ook weeral voorbij, Supporter Garnaal meld zich afro
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: Re: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitimezo okt 11, 2009 9:30 pm

ja dat is waar het terrein was te groot en te weinig volk ze hadden ook het terrein kleiner kunnen maken maar ja wie zijn wij om daar over te beslissen he
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
Gast
Gast




verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: Re: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitimema okt 12, 2009 2:27 pm

helemaal mee eens
ik zelf vond het terrain te groot weet niet of ik deze vaker gaan doen als ASK deze gaat houden
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: Re: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitimema okt 12, 2009 2:37 pm

wat ik er van verstaan heb is dat ze dit terrein om de 2 weken gaan gebruiken en dat het terrein maar tydelijk is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
Gast
Gast




verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: Re: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitimema okt 12, 2009 4:23 pm

ze zullen zo blijven afwisselen tot ze een echt goed terrein hebben e, da vind ik anders wel goed van ASK.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verslag van 11 oktober bij ASK Empty
BerichtOnderwerp: Re: verslag van 11 oktober bij ASK   verslag van 11 oktober bij ASK I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verslag van 11 oktober bij ASK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 24 OKTOBER 2010 TE KILLZONE

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team :: Skirms :: Meld hier de skirms :: Skirm reviews-
Ga naar: