S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Combat - Simulatie Airsoft team regio turnhout
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 viper stelt zich voor...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimevr mei 22, 2009 11:13 pm

Hallo airsofters

Mijn naam is Mario,26 jaar en woon in Buggenhout.
Ik heb airsoft eerlijk gezegd pas ontdekt.
Paintball heb ik al een paar keer gedaan maar dit lijkt mij nog leuker en , niet onbelangrijk , volgens mij ook meer betaalbaar dan paintball.
Toen ik ging paintballen kreeg ik al een geweldige kick en ik denk dat airsoft daar niet ver vanaf ligt.
Ik ben al van kleins af aan geinteresseerd in wapens maar een echt in huis halen vind ik maar niks.
Een vriend van mij is in een schietclub en ja , je schiet dan wel met een echt wapen maar die schietschijven doen niks terug. Very Happy
Ik zou het ook helemaal niet zien zitten om die hele rompslomp te doen om die berg papieren in orde te krijgen (en te houden)
Trouwens , die vriend van mij is ongeveer een jaar bezig in die schietclub en hij schrikt zelf toch hoeveel hem dat eigenlijk kost aan onderhoud , aankoop , munitie , inschrijving , vergunningen , ...
Nee geef mij dit dan maar.
Je beslist zelf hoe ver je hierin gaat , en zo kan je stilaan je verzameling uitbreiden.
De echtheid van airsoft is vooral iets wat me interesseert.
Ik heb zelf nog nooit meegedaan aan skirms of zit niet in een team ofzo maar ik hoop daar snel verandering in te brengen.
Op internet was ik een 2de hands luchtbuks aan het zoeken om mij thuis in de tuin wat te amuseren .
Zo kwam ik bij airsoft terecht en zag een advertentie die geplaatst was door deselle omdat zij op zoek zijn naar nieuwe leden.
Meteen ben ik op zoek gegaan naar informatie en stuurde een mail naar deselle om meer te weten te komen over teams en uitrusting.
De mauser l96 sniper staat alvast op mijn verlanglijstje en zal binnenkort mijn eerstvolgende aankoop zijn.

uitrusting die ik al bezit :

* Mijn KWC Delta Elite (Colt replica) pistool heb ik meteen uit elkaar gehaald om in iets leukere , realistiche kleuren te spuiten.
Ik had hem gekocht en toen ik de doos opende bleek het een knalrode te zijn.

* Verder heb ik nog een oudere maar vrij goeie STELLA 5.15 luchtbuks (die ik waarschijnlijk niet kan gebruiken om airsoft te spelen) ,

* een automatisch wapen op batterijen (joost mag weten waarvan dat een replica is) die ik een tijdje zou kunnen gebruiken maar wel nog vervangen zal worden door iets beters.

* en een échelle 1.1 pistool

Raadgevingen aan deze beginnende airsofter zijn altijd meer dan welkom.
Ik hoop tot binnenkort , wanneer ik in teamverband mijn eerste skirm kan meedoen.
Mijn interesse is zeker groot genoeg om mij mee in te zetten voor het team.
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimeza mei 23, 2009 12:00 am

welkom op het forum een veel plezier als er vragen zijn stelt ze maar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
Gast
Gast




viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimeza mei 23, 2009 12:18 am

Welkom Viper !
Ik heb de kleine broer van de mauser, de warrior 1 L96 MB-01
Terug naar boven Ga naar beneden
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimeza mei 23, 2009 12:41 pm

Rob schreef:
Welkom Viper !
Ik heb de kleine broer van de mauser, de warrior 1 L96 MB-01
en ben ja daar tevreden over?
Terug naar boven Ga naar beneden
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimeza mei 23, 2009 12:43 pm

en ben je daar tevreden over?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:01 pm

Hij is al wel van mij, maar nog niet in mijn bezit ^^
Volgende week (rond woensdag) komt hij aan Smile (als die mensen is een beetje hun werk fatsoenlijk doen)
Ze hadden de replica verkeerd afgeleverd..
Maar goed, ik zal er misschien wel een review van schrijven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimeza sep 29, 2012 9:31 pm

ik ben er dus nog altijd

zo leuk om dit bericht nog is te herezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimedi okt 02, 2012 1:11 pm

ja dat is waar het wordt nog eens tyd om met de oude garde te gaan airsoften he
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimedi okt 02, 2012 8:47 pm

zou fantastich zijn om da voor elkaar te krijgen.

samen met de nieuwe mannen erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
viper
Teamleader
Teamleader
viper


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 41
Woonplaats : Buggenhout
Registration date : 21-05-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimedi okt 02, 2012 8:48 pm

brengt mij eigenlijk op een ideetje

maarom is ni zien hoeveel volk we dan bijeen kunnen krijgen?

we spreken een concrete datum af en doen dan onder ons is een priveeke...
Terug naar boven Ga naar beneden
deselle

deselle


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 46
Woonplaats : turnhout
Registration date : 14-01-09

viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitimewo okt 03, 2012 9:01 am

dat lijkt mij een heel leuk idee

het team dat ik nu opgericht heb zitten we met 4 vaste leden en en klein 10 leden die een keer om de 2 maand mee spelen

we zullen eens rond de tafel zitten en dat een beklijken he

ik heb gehoord dat er een paar van SAD en eigen team hebben opgericht en ik wens die mensen veel geluk toe er komt veel bij te kijken een eigen team hebben

maar het zou echt heel leuk zijn als we allemaal met ons eigen team een grote skirm kunnen doen als een groot team iedere team heeft zijn eigen teamleider dan en stuurd zijn team en iedere team heeft zijn ervaringen

wij spelen vooral CQB
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sadnightops.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





viper stelt zich voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: viper stelt zich voor...   viper stelt zich voor... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
viper stelt zich voor...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KingKong stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
S.A.D. night ops Combat - Simulatie airsoft team :: S.A.D. Night Ops :: Stel je even voor-
Ga naar: